BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 17, 2010

JAUHILAH AKU DARIPADA KALANGAN YANG BANYAK

" yA Allah yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang....Aku bermohon kepadaMu....jauhilah aku daripada tergolong daripada kalangan yang banyak.....kerana banyak sekali manusia yang tidak bersyukur.....kerana banyak sekali manusia yang tidak sabar apabila diduga......kerana banyak sekali manusia tidak ikhlas......kerana banyak sekali manusia yang bermuka-muka....kerana banyak sekali manusia yang tidak penyayang......kerana banyak sekali manusia yang bakhil apabila berharta.....kerana banyak sekali manusia yang kufur nikmat......kerana banyak sekali manusia yang sombong diri bila berpangkat atau berharta......kerana banyak sekali manusia yang megah diri....kerana banyak sekali manusia yang suka mengadu domba.....kerana banyak sekali manusia yang lalai daripada mengingatiMU sedangkan KAUlah pemberi nikmat dan rezeki.......banyak sekali manusia yang rasa hebat......kerana banyak sekali manusia yang penipu.....kerana banyak sekali manusia yang mengkhianati orang lain demi kepentingan dirinya.........kerana banyak sekali manusia yang mengejar dunia lebih daripada mengejar akhirat ........kerana banyak sekali manusia yang masuk ke neraka........kerana lupa tujuan mereka dilahirkan ke dunia.....maka dengan itu Ya Maha Memberi, Berikan Aku dengan Sifat Maha Pemurah dan Penyayangmu jauhi aku termasuk di kalangan mereka yang banyak....amin ya Rabba Aa Lamin"

0 comments: