BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 6, 2010

aKU INGIN berdoa lagi...di REJAB ini....

"Ya Allah...Ya-Rahman Ya Rahim....Dengan sifat Maha Pengasih n Maha PenyayangMu, aku bermohon dgn kedua belah tangan yg cuma pinjamanMu ini,,, diriku yang HINA lagi KERDIL...yang sentiasa ALPA n LUPA tentang kontrak diriku dgn MU...saat petama kali aku ditiupkan roh ke dalam jasadku....saat pertama kali aku dilahirkan....menanggis....aku.... kerana bimbang diri ini alpa....terbukti sekali aku memang banyak ALPA....alpa tentang hakikat kejadian diri....sehingga kekadang lupa tanggungjawab.....tanggungjawab sebenar yang harus aku pikul.....aku bermohon Ya Allah semoga disekelilingku adalah insan-insan yang sentiasa mendampingi ku adalah insan-insan yang sentiasa mengingati....agar aku tidak ALPA.... Ya Wahab....berikan aku sekeping hati yang sering kali rindu kepada MU.....Ya Allah jadikan aku di kalangan mereka yang sedikit....kerana sedikit sekali mereka yang beriman...sedikit sekali mereka yang bersyukur...sedikit sekali mereka tidak berputus asa....sedikit sekali mereka yang mengingati mati.....sedikit sekali mereka yang penyayang......sedikit sekali mereka yang redha.....sedikit sekali mereka yang menasihati....sedikit sekali mereka yang beribadat kerana MU dan sedikit sekali mereka yang mengingati MU.....dalam tidur maupun jaga.....bimbang sekali Ya Rahman sedikit sekali mereka yang masuk JANNAH Mu......Maka aku bermohon dengan sifat Ar-Rahman n Ar-Rahim MU masukkan aku di kalangan yang sedikit itu.....walaupun aku tidak layak utk syurgaMu....tetapi tersangat bimbang aku ke nerakaMU.....Amin Ya-Rabi Alamin"

0 comments: